VAB

Efter endast en timme på dagis igår ringde personalen. Celine hade feber och hennes farmor och farfar fick åka och hämta henne. Märkligt, hemma på morgonen var hon lika pigg som vanligt. Idag är jag hemma och vabbar (vilket påminner mig om att jag måste anmäla det till FK...). Jag har inte tempat henne idag, men hon beter sig inte som att hon är särskilt sjuk precis. Rikard tog med de äldre hundarna idag så att det ska bli lite lättare att hålla koll på småtjejerna = Kim och Celine. Jag skulle behöva handla lite mat, så jag funderar på att packa ner dem båda i vagnen och dra iväg till Coop. Kim får ligga i vagnen och Celine får gå i affären, antagligen inte värre än mina hundhårstäckta kläder för en allergiker och ingen lär märka något iallafall. Såg att de hade rea på skridskor också, kanske ska slå till på ett par åt C så slipper vi låna om hon vill åka. So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0