Vacker tass

Snabbfilmade en liten stund när vi tränade "tassen" alldelles nyss, hon lärde sig det igårkväll och direkt när jag provade idag fattade hon. Kim är inte bara smart, hon har bra minne också :)

Funderar på en sak, när bör/kan man egentligen lägga på kommandon på övningarna, än så länge har jag inte gjort det på något, men som nu, när jag tycker att hon kan "tassen", är det då läge att lägga till det ord jag vill ha när hon gör det?



Idag har Kim varit på Rikards föräldars företag hela dagen, de har sina egna två hundar där också och emellanåt våra. Det verkar ha gått hur bra som helst, men hon är betydligt tröttare ikväll än vad hon brukar vara, mycket nya intryck :)

Nu ska vi åka iväg och köpa en hjälm till Celine, barnen måste ha det för att få åka pulka på dagis och lite trumpet berättade hon idag att "Celine hade fått låååna en hjälm" ;)

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Superbra med hjälminköp! Vi tipsade våra elevers föärldrar om att de kunde köpa hjälmar i julklapp. PÅ vår skola måste de nämligen också ha hjälm när de åker pulka m.m. I morgon ska jag jobba och hela skolan ska vara ute ett par timmar på förmiddagen och då är det skridskor, pulka, skidor, eller promenad och snölek som gäller!

2010-01-13 @ 22:05:25
URL: http://petrasbc.inc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0