Halva reapriset is the shit.

Jag gillar att shoppa, det vet ni redan. Ännu roligare tycker jag att det är när jag känner att jag har gjort ett riktigt fynd. Som nu, när det är rea på rean överallt, jag handlar och handlar, mer än jag behöver och räknar gärna ut hur mycket jag har tjänat på varje plagg. För visst är det så? ;)



De här söta klänningarna och koftan köpte jag bland annat till Celine på Kappahl för en bråkdel av ordinarie pris, de kommer ur deras serie Vintage stories som ska vara inpirerade av 50-talet.

      

När andra skryter om hur dyr deras nya klänning eller exklusiva skor var, berättar jag gärna att jag hittat en kjol för en femtiolapp, eller handlat åtta barnplagg för 300 spänn.



Ett urval av mina superfynd. Hunden på bilden är dock köpt till ordinare pris (och värd varenda krona!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0