Igen. Och hoppteknik.

Släpade oss upp ur sängen strax före elva idag också, målade lite och har nu varit och tränat. En repris från igår kan man säga.

Mika var bra på träningen. Vi började med att köra lite lydnad, ingångar, några steg fotgående, snabba lägganden och nyligen har jag börjat med stå. Lova tränade bara agility och däremellan lite olydnad genom att skälla som en besatt när hon inte fick köra. Jag avslutade med att låta Mika testa på lite gymnastikhoppning, eller hoppning och hoppning, pinnarna låg på hinderstödens ben så de var några centimeter höga. Stegade upp fem fot emellan och la ut en leksak efter de tre hoppen. Jag körde filmen i slowmotion för att man lättare ska kunna se, men ljudet är av någon anledning i normat tempo vilket gör mitt "okej" och "bra" helt felplacerat.




Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint hon jobbar!!!!

2010-07-19 @ 00:20:08
URL: http://Www.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0