Mot Finnbogård med en liten omväg.

Imorgon och på onsdag ska vi gå kurs för världsmästaren i agility, Lisa Frick. Det ska bli så kul och jag har extra höga förväntningar efter allt positivt jag hört om henne. Mika ska hänga med som åskådare, de andra får stanna hemma den här gången. Vi ska packa och sticka iväg ganska snart, jag har nämligen bett tvingat Rikard att köra en liten omväg via Falun på sisådär 20 mil. Måste nämligen besöka min favoritbutik alla katergorier, Calimero. Bäst att sätta igång med packningen nu då, det känns lite som vi ska leva kolloliv ett par dagar :p

Kommentarer
Postat av: Britt

Så fin Mika ser ut på filmerna! Bra jobbat! Ska bli kul att höra om kurserna för Lisa Frick. Ha det så trevligt! Kram

2010-07-12 @ 21:09:06
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0