Shoppingskörden och en jätteorm.

Katta och jag bestämde oss för att korta ner shoppingturen, det var olidligt varmt och jag längtade efter ett bad istället för att springa i affärer. Besökte (nästan) bara de allra nödvändigaste butikerna, resten får vänta till en mulen dag. Vi började i Jakobsberg och jag köpte bland annat en jättesöt klänning.



Försökte i sann modeblogganda ta en bild av mig själv i den skitiga spegeln. Hur gör proffsen för att inte blixten ska slå i spegeln? Mitt sammanbitna ansikte och den sneda bilden vittnar om att det inte var helt enkelt. Strunt i det och kolla på klänningen. Jag har en vänsterarm också, så oroa er inte.

Fortsatte sedan mot Barkarby, är det inte märkligt att även om man inte ska ha något så är det lätt att spendera ett par hundra på saker man inte visste att man behövde på IKEA.


Från IKEA till uteplatsen.

Sedan bar det av hemåt, packade om väskan och ner till stranden. Jag badade, men inte Celine, hon tyckte det var för kallt i vattnet. Efter middagen fick sig även hundarna ett bad. Mika börjar bli riktigt modig i vattnet, tidigare ville hon helst inte ge sig ut och simma utan sprang i strandkanten, idag kastade hon sig ut och tyckte det var jättekul, även om det emellanåt såg ut som att hon höll på att drunkna. På vägen till sjön sprang vi nästan på en jättestor huggorm, säger jag att den var en meter överdriver jag nog, men säker 70 cm. Huuu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0