Tandömsning + kamplek = fail

Mika tappar tänder var och varannan dag nu och varenda gång blir jag lika förskräckt när jag ser blod innan jag kommer på att det bara är en tand som lossnat.


Min kjol och Rikards gamla trädgårdshandske har fått fläckar i klädsamt blodrött.



Lilla fröken är för övrigt helt underbar att träna med, hon är så ambitiös och duktig att jag knappt hänger med. Vi tränar ingångar och lite fotgående, signalkontroll vid sitt och ligg och att överhuvudtaget orka göra något i värmen. Hon är mycket duktigare med andra hundar och framförallt lättare att distrahera och få på andra tankar om hon visar tendenser till att surna till. Fina, fina Mika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0