Vinst i natt.

Klockan har passerat halv tolv och Rikad har inte kommit hem ännu. Inte så sent att vara ute kanske ni tänker? Nä, det tycker inte jag heller, om det inte vore så att det är en agilitytävling han är på. Enligt uppgift är tävlingen iallafall avslutad och med sig hem har han en vinst i agilityklass och ett lopp med en rivning i hoppklass. Det går bra nu.


Lova 8 veckor, fullt fokus redan då.

Jag sitter och försöker förneka att jag har en halvpacka väska framför mig, som senast imorgonbitti klockan åtta borde vara färdigpackad. Då ska den åka till Gotland tillsammans med övriga medlemmar i familjen. Försvarar mig lite med att en hel del inte kan läggas ner ännu då det sista-minuten-torkar över köksstolarnas ryggstöd. Kul att resa, tråkigt att packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0