Dag 1 i Thailand


Flygresan var lang och bitvis jobbig, det tyckte bade Celine och vi, trots det gick det bra och Celine sov ungefar tre timmar. Rikard och jag fick max en timmes somn, man sitter ju sa sjukt daligt i flygstolar.



Val framme vantade Celines farmor, farfar och faster. Celine var jatteglad och badade nonstop mellan nio och tre, inte en minut var hon ur vattnet, vi testade bade poolen och havet, bast var nog att grava pa standen och aka kanan i poolen.


Utsikten fran vart hotellrum var fin, hela hotellomradet ar perfekt (vi har bott har fyra ganger forut tror jag).

Nu ikvall har vi atit thaimat, sa gott! Till efterratt blev det bananpannkaka med nutella. Jag har handlat lite nodvandiga saker som strandklanningar, tofflor och harband som skydd mot solen. Celine har ridit elefant (foton kommer imorgon) och da kommer aven Celines mormor, morfar, moster och pojkvan hit.

Kommentarer
Postat av: Theresé

Guud så härligt det ser ut!

2010-03-20 @ 16:43:18
URL: http://www.stis.se
Postat av: Britt

Vad härligt ni har det. Vi har också haft fint väder här idag men kanske inte riktigt lika varmt :-) Mika och gänget har varit ute på gården på Ullis jobb i en timme idag. Sedan en timmes sova i buren i bilen när jag fick med de andra hundarna och sedan ute igen på tomten hos en kompis. De sover gott efter en sådan dag. Ska försöka uppdatera bloggen i kväll. Ullis tog c:a 300 bilder, så några kan vi nog bjuda på. Kram

2010-03-20 @ 18:57:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Annika Mojanis

Va mysigt! Var är ni någonstans och vilket hotell bor ni på. Tycker jag känner igen mig...

2010-03-20 @ 21:09:29
Postat av: Sandra

Vi bor pa Karon beach, hotellet heter Phuket ochid resort.

2010-03-21 @ 16:23:48
Postat av: Annika

Se där det var där vi var!!! 2004

2010-03-22 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0