Kvall i Patong

Igar kvall akte vi till Patong for att shoppa lite och ata middag.


Hur manga far man in i en Tuktuk. Svaret ar tio plus barnvagn, men da ar det fullt, riktig fullt.


Celine var lite svarflirtad nar saljaren forsokte fa henne att kopa fler klanningar.


Efter ett tag kom hon dock igang.


Full aktivitet pa Bangla road.

Tredje dagen i rad sitter en svensk tjej brevid mig har vid datorn som verkar forsoka losa sina aktenskapliga problem via skype, jag kanner mig nastan tvungen att ga hit imorgon ocksa vid samma tid for att folja hur det gar ;)

Idag ska jag verkligen forsoka komma ihag USB-minnet, glomde det i datorn igar ocksa och det borjar bli lite pinsamt att ga tillbaka varenda dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0