Söndagsmiddag

Ikväll blev det ugnspannkaka, det är alltid lika spännande att se hur den blir, även fast jag använder samma recept brukar det variera från gång till gång tycker jag. Ibland sväller den upp och får en gigantiskt bula på mitten, idag blev det mer "jämn-bubbligt", men vällde typ över kanterna på plåten. Skumt.


Strax klar.


Jag fick en idé om att blåbär och kokos säkert var gott på och det var det faktiskt!

Ikväll blir det slappande framför TV:n, Parlamentet och sedan Wallander (Mastermind).


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är hon fin Himla, men stor förstås;-) Tyvärr inget Rättvik, har faktiskt inte bokat något ännu men det blir lite klass II tävlingar i början av säsongen!

Postat av: Thereze, Chicko, Kate

Tack så mycket!! Det ska bli så roligt att tävla igen, länge sen sist. Och med en ny hund :) ÅH, valpbilder! Har ni bestämt er för en liten valpis? Roligt! Önskar er all lycka!

2010-03-07 @ 20:02:51
URL: http://www.therezegra.tk
Postat av: Melinda

Kul att du tycker han är fin. Det tycker jag med men inte så konstigt att matte tycker det? ;) Vem är det han är lik? :)

2010-03-08 @ 16:08:20
URL: http://mckinley.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0