Feber, tågbiljett och naprapaten...

Den här dagen känns som en kaos innan den ens har börjat.

Celine fick feber igår och blev hemskickad från dagis tidigare, febern har hängt med hela natten och även nu på morgonen är hon varm. Precis vad vi inte behövde idag. klockan elva har jag nämligen tid hos naprapaten som jag känner att jag inte kan avboka eftersom jag åker bort på söndag och bör ha en fungerande rygg med mig.

Direkt efter det har vi treårskontroll på BVC, ett besök som jag redan ställt in och skjurit upp flera gånger, nu måsre vi nog dit innan de kommer hem och hämtar oss. Jag har gett Celine febernedsättande på morgonen och vi får skjuts upp till Centrum, nog borde hon klara av det då även om hon är hängig.

Problem nummer tre är att jag skulle behöva åka och handla lite saker inför resan, men det känns ganska utselutet att dra runt Celine i affärer nu så jag får försöka lösa det i helgen, eller kanske imorgon om hon mår bättre.

Ett par saker har jag iallafall lyckats uträtta den här morgonen, tvättmaskinen snurrar och jag har precis bokat tågbiljett från Nyköping till Stockholm på söndag. Rikard åker och tävlar imorgon och jag följer såklart med, men måste åka hem tidigare för att hinna med flyget till Tunisien som går 17.25.

Nu ska jag kolla till lilltjejen och klä på henne inför vår lilla tripp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0