Garderob makeover del 2

Kommer ni ihåg att jag häromdagen började riva ut allt vi hade i ett litet förråd för att göra om det till förvaring för i huvudsak skor. Nu har jag kommit en bit på väg, väggarna är målade, hylla monterad och jag har satt upp en spegel. Det som saknas är en lampa, jag köpte en på Ikea, men tycker att den blev för stor i det lilla utrymmet så jag ska titta efter en annan. Mer krokar behövs också för att kunna hänga upp saker och ett till hyllplan till hyllan.



Jag älskar att göra sådana här små "onödig" egogrejer, helst skulle jag vilja ha en jättestor klädkammare med en mysig fotölj, en gigantisk spegel, kristallkrona i taket och hela väggarna täckta av praktisk förvaring. Det här får räcka (så länge) mitt egna fjollrum.


Kommentarer
Postat av: Therese

2010-05-20 @ 21:55:50
Postat av: Theresé

Snyggt!! Du är som mig, gillar o pyssla o fixa små onödiga saker. Men det där måste jag påpeka inte är något onödigt ;) Vart skulle annars dina skor stå och visa upp sig? :P

2010-05-21 @ 08:10:32
URL: http://www.stis.se
Postat av: Stine

va fint ett litet "skrymsle" i källaren kan bli!! Lyxigt med en egen skogarderob!

2010-05-21 @ 11:44:36
URL: http://www.16tassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0