Halvtid denna torsdag.

Nu har jag betat av två saker på dagens att-göra-lista. Naprapaten och BVC, båda gick bra och jag passade på att handla mat och lite apoteksvaror inför resan när jag ändå var i centrum.
Celine verkar lite piggare, har ätit lunch och tittar nu på favoriten Pettsson och Findus på TVn.
Jag har tusen saker jag borde ta tag i, men det är så typiskt att jag knappt kommer mig för att göra någonting, bara för att jag vet att jag måste. Ska hänga tvätten och starta en ny maskin, dammsuga och börja packa. Vi åker till Oxelösund och sommarstugan imorgon och jag måste ha med min resväska dit, för på söndag hinner jag inte hem utan åker direkt från centralen ut till Arlanda. Jag känner mig helt handlingsförlamad, hatar att packa, även inför roliga resor och får alltid en så jobbig känsla av att jag glömt hälften. Passet är hittat iallafall.

Ikväll har vi dessutom träningstävling på klubben, det hade jag helt glömt bort imorse, så inte hinner det bli mycket gjort då heller, lika bra jag sätter igång nu då kanske? *reser mig med mycket möda och stort besvär*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0