Mera Avesta

Nu är vi hemma och jag hittade lite kort i kameran som jag tänkte lägga upp. På lördagen hade vi kanonväder, soligr och varmt. Idag var det precis tvärt emot, kallt och regnigt.


Tävlingsplatsen var på en Speedwayarena, lite udda, men fungerade bra ändå.



Celine myser i husbilen. "-Min koja" sa hon om våningsängen.


Det fungerade hur bra som helst med husbilen, både att köra och bo i den.


Celine lekte med kompisar på tävlingsplatsen.


Celine och världens största (?) Dalahäst.

Inte ett enda foto blev det på hundarna, men Ullis fotade valparna så kanske blev det något bra på Mika där. Vid fotograferingen försökte vi få dem att sitta stilla och Mika visade sig vara absolut sämst på just det, så redan idag har jag börjat träna "sitt kvar" ;) Vi har inte tränat särskilt mycket överhuvudtaget de sista två veckorna, först var jag bortrest, sedan var det så fint väder att jag bara latade mig. Nu ska det bli ändring på det, jag körde ett litet genrep alldelles nyss av några saker och visst sitter det kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0