Mika16 veckor



Det blir en sparsam veckouppdatering av Mika, jag har varken vägt eller mätt henne, utna tänkte gå över till månadsrapporteringar istället, nästa vecka blir hon 4 månader. Lustigt nog känns det som att hon är mycket äldre, eller iallafall som att jag har haft henne i en evighet. Misstänker att det beror på att jag började med Kim, valpperioden har verkat oändlig.

Mika har påbörjat sin agilitykarriär genom att i tisdags provat att springa igenom en rund tunnel när vi var på klubben. Jag vet att hon är liten och vi har tiden för oss, men jag var så nyfiken på att testa att jag inte kunde låta bli. Precis som med allt annat gjorde hon det med stor glädje och engagemang.  

Nu ikväll har vi haft fint väder här och jag har passat på att träna ute på tomten, metallapporten. Hon gillar den, ibland lite för mycket. Det var länge sedan jag la upp någon film, men är det fint väder imorgon också kanske jag försöker filma lite. Jag är nämligen ledig då, en tisdag. Vilken lyx.

Kommentarer
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

Bilderna kommer- jag lovar! :)

2010-05-24 @ 22:50:43
URL: http://www.dengrymmes.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0