Sandra testar...

Ugnsbakade chips från OLW.



Jag försöker återigen äta nyttigare, problemet är bara att det är så sjukt tråkigt att jag hela tiden försöker hitta kryphål. När jag såg att det fanns chips som inte var friterade utan ugnsbakade och dessutom i min favoritsmak sourcream & onion kände jag att det måste vara ett tecken. De skulle provas.

Jag hade inte vidare höga förväntningar, kan chips smaka bra utan en massa fett? Jodå, faktiskt riktigt gott, dessutom är det ju ett plus att man slipper flottiga fingrar. Kan tänka mig att det till och med skulle kännas konstigt att gå tillbaka till "vanliga" chips om man ätit dessa ett tag. Jag gillare.


Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovis

Åh, det är ju min favoritsmak med. Inte för att jag äter chips så jätteofta men just denna smak är den enda jag saknar när jag inte äter chips. Får testa...

2010-05-26 @ 13:40:31
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Cattis

Jag har oxå provat dom och tyckte att dom var godare än vanliga chips. Jag äter sällan chips men dom blev en klar favorit.

2010-05-26 @ 20:59:17
URL: http://truckermamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0