Tunisien - Allmänt

Jag har massor av foton från Tunisien och kommer att lägga upp dem under olika kategorier i flera inlägg, först ut blir en liten blandning som jag inte tycker passar in under någon av de andra.


Man kanske inte kan beskylla Tunisien för detta, men flygplansmaten är verkligen usel, någon flottig sörja, en kraschad tårtbit och gubbröra...


Utan handsprit och Coca cola hade jag nog inte överlevt.


Hittade efter ett par dagar datorer med internetuppkoppling, killen som skötte dem var dock så jobbig att jag inte orkade låna dem.


Häst och vagn, precis överallt. Undrar om det inte var fler av dem än av bilarna.


Jag hade bilden av Tunisien att det skulle finnas massor av kameler överallt, det tog fem dagar innan vi såg två ynka kameler. De håller tydligen bara till i Sahara.


Olivträd var det gott om, stor fält överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0