Blir det någon tävling?

Det är elva dagar kvar till Mika och jag ska tävla för första gången. Hoppas jag, för varje dag som går håller jag tummarna, jag misstänker nämligen att hon är väldigt nära att börja löpa. Skulle det stämma så blir det såklart ingen debut nästa helg. Kullsystern Eve började häromdagen och då sjönk mitt hopp ganska rejält. Joker är lite intresserad av Mika, men det är inget säkert tecken på att det snart är dags, han brukar vara intresserad av det mesta som rör sig på fyra ben. Det vore så himla tråkigt om vi tvingades ställa in tävlingen, dels för att det inte verkar finnas någon annan tävling vi kan ställa upp i under hela december, men också för att vi är så redo vi kan bli. Jag vill ut och tävla nu, testa henne i den miljön och se om det fungerar lika bra som på träning. Hoppas, hoppas, hoppas...

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag håller också tummarna för att ni kan tävla. Det vore så himla kul. Löpa finns det ju tid att göra sen :-)

2010-11-23 @ 20:02:32
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0