Dagens lopp

Nu är vi hemma och har hunnit packa upp det mesta ur väskorna. Hur trevlig och roligt det än är att åka iväg och tävla så är det alltid lika skönt att komma hem igen. De skippade sista lagklassen, det hade blivit så himla sent annars och i hopplag har de ändå de pinnarna de behöver till SM. 

Mika och jag har passat på att träna lydnad utanför hallen under helgen. Celine har nog haft det lite tråkigt, inte så många jämnåriga kompisar på plats, men det har fungerat bra ändå. Joker var också med, gamle killen verkar höra dåligt, förut trodde jag att han valde att inte lyssna, men nu i helgen fick jag flera gånger bevis för att han nog faktiskt hör rätt illa, på riktigt.

Jag filmade båda de individuella klasserna med mobilen. En disk och en vinst, Lovas 30:e officiella vinst i år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0