Ingen vallning...

Idag skulle jag och Mika tillsammans med alla hennes kullsyskon åka till Eva och valla. Jag hade verkligen sett fram emot det. Tyvärr kände jag redan igår kväll att jag började må dåligt. Jag hade yrsel, kände mig illamående och var trött. Gick och la mig och kollade på TV:n, efter någon timme spydde jag, sedan fortsatte det så i princip hela natten. Rikard som inte kände någonting när han la sig vaknade även han vid 02:00 av att han behövde kräkas. Celine drabbades ju av någonting liknande härom natten, så det var ju inte helt oväntat att vi skulle kunna bli sjuka, men det känns ändå så himla typiskt. Jag är verkligen jättebesviken och ledsen över att missa vallningen.

Celine, som nu är helt frisk, har åkt på dansen med sin farmor och farfar. Jag känner mig bättre, mår inte illa längre, men har ont i kroppen och känner mig lite sänkt. Rikard ligger fortfarande däckad i sängen.

Kul helg :(

Kommentarer
Postat av: Helene

Krya på er!

2010-11-13 @ 23:08:04
URL: http://Helene.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0