Kurskväll - hoppteknik

Ikväll har vi varit på kursen för Malin Elfström igen. Hoppteknik stod på dagens schema och det är verkligen något jag inte har särskilt stor koll på. Jag har inte med någon av mina tidigare hundar tränat någon teknik på hoppen. Med Mika (eller stor hund överhuvudtaget) känns det annorlunda och mycket viktigare, även om såklart alla hundar säkert har nytta av det.



Jag tyckte det gick ganska bra, men självklart finns det massor att jobba på, konstigt vore det annars, vi har ju knappt gjort det förut. Mika tyckte såklart att det var jätteroligt. Innan kursen började körde jag lite lydnad och idag gick det mycket bättre än igår, det var ju skönt att hon inte glömt allt hon lärt sig ;)

Kommentarer
Postat av: Britt

Ja, det var jätteroligt och intressant. Konstigt att alla tre syskonen hade svårare att svänga till vänster än höger. :-)

2010-11-18 @ 21:47:12
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Britt

Ja, det var jätteroligt och intressant. Konstigt att alla tre syskonen hade svårare att svänga till vänster än höger. :-)

2010-11-18 @ 21:47:43
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0