En helg i Caribien.

Nu är vi hemma igen efter en härlig helg i Åbo på Holiday Club Caribia, ett SPA-hotell med äventyrsbad. Vi åkte med färjan ut fredagkväll, åt alldeles för mycket i buffén, handlade i Tax-freen och lät barnen leka i bollhavet. Tidigt lördag morgon kom vi iland i Åbo och tog bussen till hotellet, där hann vi knappt checka in innan Celine hade tjatat oss till badet, det blev ett par timmar i vattnet innan vi var så trötta att vi gick upp på rummet och sov en stund. Middagen intogs på hotellets buffé och efter det kvällsbadade vi tills de stängde. Söndagen blev det hela dagen i poolen i princip, jag var ganska less på att bada, barnen verkade dock aldrig tröttna. Strax efter fyra gav vi upp och gick ut och käkade middag innan vi tog bussen tillbaka till båten. Celine somnade på vägen och verkade lite hängig även på kvällen på båten, svaret på varför fick vi senare under natten. Då vaknade hon med hög feber och sov jättedåligt.


På väg. Jag har aldrig varit känd för att packa bra eller lite...


Buffé på utresan.


Barnen lekte på båten.

Som sagt...

I barnpoolen.

Celine provade nog alla åkstilar i den lilla kanan. Inklusive hoppa ner.


Vi åkte alla kanor, favoriten var nog den som man satt i ringar och åkte ner i.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det såg ju hur mysigt ut som helst. Det hade varit något som jag skulle vilja åka till med min syster och familj. Finns det ngn bra hemsida som man kan kolla priser och boka etc.. jag hittar massor av sidor men de verkar mest konstiga :P

2010-10-26 @ 09:44:57
URL: http://hundrelaterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0