Nya stövlar

Idag har jag varit ute på en liten shoppingtur, framförallt nya skor att ha vid hundträning stod på inköpslistan. Tyvärr hade jag inte så gott om tid och hittade inga skor som passade för ändamålet, däremot blev det ett par fodrade gummistövlar. I fårhagen finns det antagligen inget annat som funkar, det är ju bra om de går att spola av med slang och då går ju de flesta (alla?) skor bort. Riktigt fula var de, men jag räknar med att de kommer få ett klädsamt lager lera över sig ganska snart, så de spelar ingen roll. Grov sula prioriterades också efter mina vurpor igår. Jag hoppas få prova dem i hagen redan på söndag.


Modebloggare - blunda...


Kommentarer
Postat av: Britt

Härligt, dem ska vi nog kunna kladda ner på söndag :-)

2010-10-28 @ 22:00:53
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

Ser jättesköna ut! Var har du köpt dem?

2010-10-29 @ 23:59:21
Postat av: Sandra

Ullis - Skopunkten, 199 spänn och de var inte så sköna som de kanske ser ut :/

2010-10-30 @ 19:47:10
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0