Italien - Badmössorna

Det faktum att man var tvungen att ha badmössa i poolen har väckt sådant allmänt intresse att jag känner att jag måste ägna ett helt eget blogginlägg åt just det, Badmössorna!


Eftersom vi inte hade några badmössor med oss (och överhuvudtaget inte äger några) så fick vi första dagen köpa tre matchande mössor i modefärgen marinblå, 3 euro stycket.


Yeah!


Celine blev så förtjust i sin badmössa att den fick följa med hem.


Efter ett par dagar kände jag mig så bekväm i badmössan att den var på mest hela tiden.


Det gick så långt att jag nästan kände mig naken utan den fantastiska badmössan på huvudet, som tur var höll stugan med duschmössor och det funkade det med.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha!!!

2010-09-05 @ 23:05:01
URL: http://Helene.pudelbus.com
Postat av: Anonym

men varför badmössa

2011-06-28 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0