Barnloppis


Celine och hennes "nya" hästar.

Nu har vårens barnloppisar och klädbytardagar satt igång och idag var jag på min första för i år. Siktet var mest inställt på kläder, lego, filmer och böcker. Tyvärr hittade jag väl inte riktigt allt jag önskade, men en del blev det iallafall. Kläder fanns det massor, mycket i fel storlek, eller så var de i sådant skick att jag inte var intresserad. Två par byxor jag köpte var helt nya och två tunikor till synes oanvända. Det andra jag köpte var i fint skick och duger bra till dagis. Lego fanns det ingenting av, en bok som passade hittade vi och en film. Därutöver blev det lite leksaker som en hel påse med ponnys för 15 kronor och pärlplattor.


Kläderna jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0