Celine 4 år!

Jag hade ställt väckarklockan imorse för att förhoppningsvis kunna gå upp före Celine och väcka henne med lite fika på sängen. Innan klockan ringde vaknade hon dock och satte sig rakt upp i sängen och sa "-Idag fyller jag år!" Så gick det med den överraskningen. Rikard höll henne kvar i sängen medan jag gick ner och fixad lite, sedan sjöng vi iallfall och öppnade paket innan vi gick upp och åt frukost i köket.



Nu pågår städningen och förberedelserna för eftermiddagens barnkalas. Celine är förväntansfull och har redan satt på sig kalasklänningen. Ute sitter ballongerna på staketet och efter lunchen ska jag duka.


Kommentarer
Postat av: Britt

Grattis Celine! Ha en jättebra födelsedag!!

2011-04-09 @ 11:39:21
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Åhza

Stora grattiskramar till Celine från mig och Leoni!

2011-04-09 @ 18:29:27
URL: http://ahzaleoni.wordpress.com
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

GRATTIS Celine 4 år! Hoppas du får en riktigt bra dag :)

2011-04-09 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0