Freestyledebuten närmar sig!

Nästa söndag ska jag och Mika tävla freestyle för första gången och idag fick vi se PM:et, 16 anmälda i vår klass. Jag fick hjälp av Rikard att klippa ner min låt häromdagen och igår tränade vi programet för första gången. Jag har inte valt några direkt svåra rörelser, men behöver absolut träna på timingen till musiken och övergångarna mellan rörelserna. Idag filmade Rikard lite när vi tränade och när jag tittade på det insåg jag att jag nog även behöver jobba lite på min hållning och gångstil, emellanåt såg det ut som att jag skitit på mig...

Kul ska det bli att testa att tävla iallafall, vi får väl se hur vi känner efteråt, jag har redan spanat in en till tävling i juni, så minst en chans till tror jag att vi ger det oavsett hur det går.


Kommentarer
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

Vi vill se filmen! :)

2011-04-16 @ 21:09:38
Postat av: Theresé, Lara o Dee

Vi också :) vill se filmen alltså hihi

2011-04-16 @ 21:12:44
URL: http://Www.stis.se
Postat av: Sandra

Haha, nej någon förhandstitt blir det inte, ni får komma till Bro-Håbo på påskdagen och se premiären! Jag behöver nog en liten hejarklack om vi ska klara av det här ;)

2011-04-16 @ 21:21:43
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0