Snart är det dags.



Den nybrända CD-skivan ligger brevid mig, uppmärkt och klar att tas med. Mika ligger också brevid, laddad och säkert även hon redo. Vi har precis varit ute på fotbollsplanen och kört ett sista pass inför morgondagens freestyletävling. Den är en härlig kväll så vi var inte ensamma ute och en liten skara samlades för att kolla på när vi tränade. Först kändes det pinsamt, men jag skärpte till mig och körde på, imorgon lär det ju vara ännu fler som tittar, så nog kan det vara bra att träna med publik. Det mesta känns bra, jag kan programmet utantill både framlänges och baklänges, tyvärr kan Mika också det och vill gärna tjuvstarta in i nästa rörelse innan jag hinner be henne om det vilket kan bli lite tokigt med musiken. Nu "lurade" jag henne lite och varierade mig genom att köra färre och fler repetitioner av varje rörelse så att hon aldrig skulle veta när det var dags. Känns inte som att det går att lura en BC, men jag försökte iallafall. Själv tränade jag på att höja blicken och inte titta ner på Mika hela tiden, det ser trevligare och säkrare ut tycker jag.

Målet för imorgon är att vi ska gå in och göra ett program med bra samarbete och känsla, resultatmässigt önskar jag mig en uppflyttning till nästa klass, tror man ska uppnå en viss poäng, typ "ett förstapris" för att få starta i klass 2.

Kommentarer
Postat av: Helene

Lycka till!!!

2011-04-24 @ 07:36:18
URL: http://Helene.pudelbus.com
Postat av: Anonym

godmorogn:D

2011-04-24 @ 07:51:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Det gick ju jättebra för er idag. Grattis! :)

2011-04-24 @ 19:41:45
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0