Fantastisk lördag




Rikard åkte till en träningstävling direkt efter frukosten imorse, med sig tog han de gula hundarna. Jag klädde på mig varmt, satte Celine på snowracern och så gav vi oss ut på promenad med Joker och Mika. Och vilken promenad sedan! Helt underbart väder, inte alls så kallt som jag trodde, så jag hade tagit på mig alldeles för mycket kläder. Hundarna flög fram av lycka på de plogade gångvägarna. Nu dricker Celine varm saft och jag ska strax klä på mig igen och gå ut och träna lydnad med Mika på gården. Sedan blir det en tur till Jakobsberg för lunch och lite shopping. Trevlig helg!


Hade tyvärr ingen kamera med mig så mobilfoton får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0