Fredag dårå.

Så var det fredag igen. Dammsuga, byta sängkläder och handdukar, torka golvet, sätta igång tvättmaskinen, plocka, fixa, dona. Check! Den ni! Jag håller på att optimera för den ultimata fredagsmyskvällen och en skön (läs städfri) lördag, hela söndagen är Rikard i Karlstad på tävling. Energin är på topp och humöret strålande, särskilt efter att jag imorse ställde mig på vågen och såg att siffrorna sakta pekar neråt, att sluta äta godis och fika varje dag verkar ju funka. Lördagsgodis is the shit.

Nu är det hundarna som tigger om en promenad, men det känns sådär att dra ut dottern med lunginflammation i tio minusgrader. Kanske kan jag bädda ner henne i gamla vagnen med åkpåse och allt. Hon är iallafall feberfri nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0