Grötfrukost

Efter allt för mycket lördagsgodis igår kväll gick jag och la mig illamående och med lätt huvudvärk, kroppen vänjer sig otroligt fort av med allt socker. Startar upp denna söndag med grötfrukost, jag älskar all typ av gröt och testade ett eget ihopkok idag. Blandade 1 dl fiberhavregryn, en matsked vardera av solrosfrön, linfrön och russin, rev i ett halvt äpple och hade i lite kanel och salt i 2,5 dl vatten. Smakade riktigt gott, men nästa gång hoppar jag nog russinen, de bidrog inte direkt som någon smakhöjare.



Vad äter ni till frukost? Någon som har tips på nyttiga och snabblagade frukostar som man står sig mätt på ett tag?

Kommentarer
Postat av: Helene

Avocadosmoothies tycker jag är toppen!

2011-02-27 @ 23:47:50
URL: http://Helene.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0