Mika 1 år!

Idag blir min allra underbaraste, finaste och bästa Mika 1 år. Ett helt år har gått sedan jag fick det efterlängtade SMS:et från Britt där det stod att första valpen hade kommit och att det senare under samma dag stod klart att en av tikarna var min.


Första mötet, en vecka gammal Mika.

Jag fick en favorit nästan direkt och det var den valpen som senare skulle visa sig vara just Mika och redan från första dagen kände jag att hon var så rätt, att det var precis henne jag drömt om. Efter det sorgliga som hände med Kim trodde och vågade jag aldrig hoppas på att jag så snabbt skulle kunna känna att det var så rätt med en ny valp.


Fem veckor gammal.

Jag träffade Mika och syskonen flera gånger under deras första veckor i livet och längtan och väntan var enorm. En solig aprildag var hon plötsligt bara här, bara min!


Första dagen i nya hemmet.

Jag kan inte ens beskriva med ord vad Mika betyder för mig, hon känns som en på miljonen och hennes kapacitet är oändligt, begränsningarna ligger hos mig och bristerna är mina, hon är fantastisk. Ett år med Mika har gått, nu vänta många, långa och roliga år med min älskade hund! <3


Fina, fina Gulle!


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen!!

2011-02-01 @ 11:39:07
Postat av: Britt

Kan man bli gladare som uppfödare än att läsa sådana inlägg. Kramar till dig och fina Mika

2011-02-01 @ 18:58:23
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Helene

Grattis finaste Mika!

2011-02-01 @ 20:42:38
URL: http://Helene.pudelbus.com
Postat av: Sassa

Otroligt fin tjej du har :):)

2011-02-02 @ 08:43:07
URL: http://my-life-my-way.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0