Morgonpromenad med shopping

Efter frukosten med hembakade tunnbröd gav vi oss ut i kylan med hundarna. Vi tog en promenad upp till centrum och jag slank in på en av de få butikerna som är någonting att ha här, en liten klädaffär som heter A wear. I övrigt består vårt centrum i princip bara av pizzerior, hårfrisörer och två matbutiker. A wear har inget jätteutbud, men ganska ofta hittar jag ändå plagg eller smycken jag vill ha, dessutom är hon som jobbar där väldigt trevlig och har sin hund med sig bakom kassan, man får även ta in sin egen hund om man vill när man handlar. Idag blev det en mysig velourtunika, jag hade egentligen tänkt mig en beige, men den fanns inte i rätt storlek, så jag tog en blå, riktigt fin blå färg tycker jag!




Kommentarer
Postat av: Helena

Den va ju supersnygg! Va kostade den?

2011-02-19 @ 16:45:17
Postat av: Sandra

399:-. Fanns i grått, blått och beige tror jag.

2011-02-19 @ 17:22:08
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0