Motionen man knappt märker

Det har blivit lite av en vana att vi tränar i ridhuset på torsdagkvällarna. Vanligtvis är jag ledig på fredagar och det gör med andra ord inte så mycket om vi kommer hem lite sent. Rikard börjar när han vill (läs; inte lika hysteriskt tidigt som jag). Imorgon jobbar jag dock, men träningssugna som vi är stack vi iväg iallafall. Jag slog för skojs skull på runkeeper på mobilen för att kolla hur mycket jag egentligen rör mig på ett agilitypass på en knapp timme. Det känns ju inte som man får ihop någon särskilt lång strcka, men det visade sig bli 2-3 kilometer genom att bara bära fram hinder och köra några kombinationer. Det är motion man knappt märker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0