Omelett

Jag är en riktig frukostmänniska, det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp eller hur trött jag är, frukost kan jag alltid äta. Ofta blir den dock ganska ensidig, nästan alltid någon smörgås, ibland gröt eller yoghurt. Nu när jag kör 100 dagar har jag tänkt att jag ska bli bättre och ordentligare med maten överlag och varje dag börjar ju med en frukost.



Idag åt jag för första gången omelett. Jag stekte lök, en liten potatis och två skinkskivor i bitar. Blnadade två ägg med lite mjölk och kryddor och slog över. Tadaa! Min första omelett var född. Kanske lite väl med både potatis och lök i innan klockan ens var sex, men som sagt jag gillar frukost. Och lök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0