Gratis fotobok!

Ni vet ju att jag ett tag har pysslat med att få ihop en fotobok med foton från Celines första år. Det var i oktober, än idag har jag fortfarande inte skickat in den. Nu kom jag över ett erbjudande på Fotoklok där man får en fotobok gratis mot att man skriver ett blogginlägg om det. Taget! Nu har jag laddat ner deras programvara och sitter och fixar ihop en ny fotobok som jag har tänkt ska skildra våra resor med Celine. Känns som att det kan vara kul för henne att bläddra själv i den och minnas.



Programmet laddar man ner gratis från fotokloks sida och det verkar enkelt att använda. Jag har inte riktigt hittat alla funktioner än känns det som, men jag trixar vidare. Celine gillar det redan och vill se fler och fler foton från när hon flyger, badar, åker skidor och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0