Segrare My Dog agilitycup

Idag är det bara inofficiella agilitytävlingar på My Dog. Tävlingen går i cupform där resultatet i agility- och hoppklass slås ihop och en segrare utses i varje storlek. Lova började dagen med att vinna hoppklassen och fortsatte sedan i samma andan och vann även agilityklassen, totalt tog hon med andra ord hem segern i cupen. Jag har gjort det jag är bäst på, shoppat. Det blev ett täcke och ett halsband till Mika, två tröjor och vantar till mig, koppel till alla hundarna, leksaker, borstar, tuggben och bajspåsar.

Kommentarer
Postat av: Annika Mojanis

STORT GRATTIS till segern. Brukar vara fina priser där har jag förstått. Så där ja det var uppvärmningen nu tar ni resten med ;-)

/Annika

2011-01-06 @ 21:04:03
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

Vågen! :)

2011-01-07 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0