Summering av MyDog 2011

Nu är vi hemma från Göteborg, sex timmar och två stopp tog det, ett för middag och senare ett för lite fika. Vi har haft en rolig och lång helg med massor av bra agility, härlig hotellvistelse, trevligt sällsap, bubbelbad och udda matupplevelser. Jag har förvisso inte själv tävlat, men sett massor som gett mig inspiration, idag kikade jag bland annat på freestyle och blev lite sugen på att sätta ihop ett program. Har tidigare haft lite svårt för det och känt mig skeptisk, men efter att jag har läst igenom regerna så förstod jag att utförandet är ganska fritt, man måste alltså inte klä ut sig och spela rörmokare eller något annat. Får fundera på saken.



Det var hysteriskt mycket folk idag på mässan, enligt uppgift 13000 besökare och strax innan lunch var kön utanför lång. Polis och väktare var på plats för att hålla ordning.


Runt stora ringen tränges många för att få en skymt av freestyletävlingen.


Ute regnade det och plusgraderna gjorde att snön smälte och bildade stora vattenpölar på vägarna. Snälla kyla kom tillbaka, jag vill inte ha slask och lera.


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha! Jo Sandra, jag tycker du ska vara rörmokare!!! Asg!

2011-01-09 @ 18:51:43
URL: http://Helene.pudelbus.com
Postat av: Sandra

Hehe, nej, utklädd till någon opassande yrkesroll dansande med min hund kommer ni aldrig att få se ;)



2011-01-09 @ 19:55:16
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0