Full fart såklart.

Hemma igen. Efter 13 av de senaste 14 nätterna i husbil, men så blir det bara en natt här, för imorgon åker jag till Skåne för att jobba i fem dagar. Efter det hinner jag inte ens hem innan vi styr mot nästa resmål, någonstans halvvägs hem på söndagen ska Rikard möta upp mig så att vi kan åka mot Ulricehamns tävlingar. Full fart, men jag trivs med det! Ikväll har jag ägnat mig åt att köra tre maskiner tvätt och försöka få delar av det att snabbtorka så att jag kan packa om väskorna. Jag har även använt mig av SBK Tävling för första gången och anmält Mika till hela 24 agilitystarter under augusti och september. Nu borde vi verkligen sätta igång och träna, frågan är bara när vi ska hinna det? Smygdebut blir på DM och den riktiga officiella i Frövi. I oktober ser det inte ut som att det inte blir en enda agilitytävling för oss, så då tänkte jag satsa på start i elitlydnaden.

Kommentarer
Postat av: annika

Varför inte Gotland i oktober?

2011-07-14 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0