Dr Oetker Pizza Tradizionale

Jag är testpilot hos smartson och får ibland prova olika produkter, en av dem just nu är pizza från Dr. Oetker. Pizzan finns i fyra smaker varav två är vegetariska varianter, jag valde mozzarella. Förväntningarna var väl inte skyhöga, jag är inte så förtjust i pizza (förutom Pizza Hut!) och fryst pizza brukar inte vara jätterolig, oftast torra och snålt med fyllning. Jag har inte ätit pizza på flera månader och kanske har glömt av lite hur det smakar, men jag tyckte den var jättegod! Botten var lite tjockare än vanlig pizza, men inte riktig som panpizza och den var lagom frasig, vill man ha mer smak ska man nog välja en annan sort än just mozarella, men jag sulle absolut kunna tänka mig att äta den igen. Celines första reaktion när hon fick sin bit på tallriken var; "Åhh neeej! Det är grönt på!" Jag lyckades dock övertyga henne om att provsmaka och då åt hon en kvarts pizza iallafall. 


Så såg kartongen ut, jag blev hungrig bara av att titta på den.


Fortfarande fryst, jag kände mig mycket skeptisk när jag tittade på den i det här tillståndet.


Väl ute ur ugnen såg den riktigt god ut och smakade riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0