Vi drar till fjällen!

Imorgon åker Rikard och jag upp till Björnrike-Vemdalen för att åka snowboard hela helgen. Celine kommer att vara hos mina föräldrar och lite hos min farmor och farfar under tiden och hundarna bor hos Rikards syster, det är tur att vi har så mycket folk runt omkring oss som kan ställa upp och hjälpa till, annars hade vi aldrig kunnat komma iväg på sådana här resor. Vädret ser ut att bli milt och med lite tur får vi även sol. Vi har varit både i Björnrike och på Vemdalsskalet flera gånger och åkt och gillar det verkligen, nu har båda anläggningarna dessutom byggt ut och blivit större sedan senaste gången vi var där. Nu ska jag fortsätta att packa!


Idre fjäll januari 2011


Kommentarer
Postat av: eva marie

Ha det kanonroligt!

2011-03-03 @ 12:17:09
URL: http://propiraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0