Mikas MH protokoll

Ikväll har vi varit på Ockelbo BK och genomfört MH med Mika. En jättemysig klubb med massor av trevliga människor. Mika skötte sig alldeles strålande och gjorde ett så gott intryck att testledaren ville behålla henne ;) Jag är väldigt glad och stolt över Mika, hon visade sig vara precis så som jag upplever henne, nyfiken, lekfull och stabil. Hon bygger inte på några rädslor och är skottfast. Rikard gick med och filmade alltihop och imorgon tänkte jag klippa ihop det och lägga upp här.




Anledningen till att det är två markerade rutor på 3a och 3b är att det momentet genomfördes två gånger och första gången blev lite tokig så hon startade inte alls utan tittade bara på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0