Mittiveckan.

Dåligt med bloggande nu. Mycket beror på att jag fortfarande inte är frisk från öroninflammationen jag drog på mig för över en vecka sedan. Avslutar andra antibiotikakuren på fredag och om jag inte är bättre då så blir det ett nytt besök till vårdcentralen misstänker jag.

Har jobbat den här veckan, men nu är jag ledig fyra dagar och ska satsa på vila, lite shopping och påbörja vittringsapporteringen med Mika. Att det ska vara så svårt att komma igång, jag är nog lite rädd att börja på fel sätt och därmed få problem, så länge jag inte ens har påbörjat projektet har vi iallafall inte misslyckats. Letade fram boken "Med sikte på 10:an" igår, så det är nu eller aldrig som gäller. På kvällens promenad gjorde jag några inkallningar med ställande och läggande, kanonfina! Lät henne även sitta stilla som en början på sittande i grupp. Fjärren nöter vi på inomhus och ståskiftena är oftast jättefina på nära håll, går jag längre ifrån tänker hon lite för mycket framåt, men fastnar aldrig i någon position iallafall, utan växlar glatt och det känns positivt. Imorgon kväll ska vi till klubben och träna, ska hinna med (och orka) både lydnad och agility tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0