Att älska dålig TV

Jag gillar verkligen allt skit som går på TV:n, Bonde söker fru, Paradise hotell, Ensam mamma söker och nu ikväll Mammas pojkar. Egentligen tror jag ju att rätt många följer de här programmen mer eller mindre slaviskt, men de flesta vill lite nonchalant förtydliga att de inte ser det "egentligen" utan bara "råkat" se vissa frekvenser, när det visar sig att de kan referera större delen av det mesta som hänt. För mig är det typ avkoppling, en konstig låtsasvärld av människor som vill visa upp sig i TV och dessutom oftast gör det på ett väldigt roligt sätt. Som Julia i mammas pojkar ikväll "Jag vill ha ett riktigt kyrkobröllop, med eldslukare, magdansare och tre elefanter" Haha... jag höll på att dö av skratt och såg bilden av elefanterna i kyrkan framför mig. Lägg på Bobbys galna mamma på det och jag skrattar ännu. 

Kommentarer
Postat av: Åsa och Lovis

Jag kan faktiskt ärligt säga att jag inte sett ett enda avsnitt av något av de program du räknar upp :) Därmed inte sagt att jag inte ser på skitTV. Men jag läser hellre böcker som verklighetsflykt och avslappning!

2009-11-27 @ 10:15:10
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Sandra

Åsa - haha... Ja, jag förstår att det finns många som inte ser det, men med tanke på hur många likartade program det görs så verkar det ju finnas en tillräckligt stor tittarskara. Jag är rätt dålig på att läsa böcker, det kräver ju mycket mer av en än att titta på dessa program ;)

2009-11-27 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0