Packad och glad


Ja, den gick ihop tillslut.

Nu tror jag att jag fått ner allt och inte glömt någonting viktigt. Jag hatar känslan av att man missat en massa, oftast är det dessutom tyvärr så att jag har gjort det också. Huvudsaken är att de viktiga sakerna är med; pass, pengar, försäkringskasse-sjuk-grejset, bikini, nässpray och biljetter. Allt annat borde vi kunna fixa på plats om det skulle krisa. Väskan blev proppfull trots att jag flera gånger rensade bort sådant jag klarar mig utan, hur kunde det bli så? Som tur var så blev Rikards packning typ hälften så stor och eftersom Celine har egen flygstol den här gången får hon också ha eget bagage, vilket innebär 20 kilo extra, totalt kan vi alltså ta med oss 60 kilo. Jag var så smart att jag la Rikards packade väska i en lite större tom väska = 2 väskor på utresan, men möjligheten att fylla 3 väskor till hemresan :)


Laddar elektroniken

Nu ska vi åka och lämna hundarna hos min farmor, hon ska passa dem tills Katta kommer hem på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Cili

Ha en toppenresa!!! :D

Kommer vara jätte avis när ni kommer hem och är alldeles bruna!

2010-03-19 @ 14:05:41
URL: http://www.cili-blomgren.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hoppas ni får en underbar resa!

Hoppas ni delar med er av foton sen =)

2010-03-19 @ 14:33:26
Postat av: Gun

Hoppas ni får en härlig semester. Kram till er alla.

2010-03-19 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0