Raya Island

Idag har jag, Rikard, min syrra och hennes kille varit pa en heldagsutflykt till Raya Island. Celine fick stanna vid poolen med farmor, mormor & Co.


Vi akte speedboat ungefar 30 minuter ut till on.




Sahar glad blir man av det underbara vadret!


Vi snorklade och sag massor av fiskar, men haftigast av allt var den gigantiska vattenskoldpaddan och jattelanga randiga "ormen" vi simmade brevid.


Valbyggd ar man ju blivit pa semestern ocksa ;)


Nar vi satt och at lunch kom en stor varan kravlande, jag kastade mig over staketet och fotade den.


En fin orn vid stranden.


Hej da for den har gangen!


Kommentarer
Postat av: Britt

Har du fått mitt sms? Jag har försökt ringa dig men telefonen säger bara "ogiltigt nummer" Hmmm

2010-03-29 @ 13:58:08
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Britt

Jag får dina sms men du får uppenbarligen inte mina. Det går inte att ringa heller, så jag vet inte hur vi ska få kontakt. Du behöver inte oroa dig för ögonen :-) En liten sak men det kommer att stå ua på SKK. Kram

2010-03-29 @ 14:12:25
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Annica

Har försökt skicka mail till dig ang Galltvål. Men får bara tillbaka att adressen är ogiltig ? Vi har haft virus och därför blev det väldigt sent som jag svarade dig tyvärr.

Hör av dig igen när du kommer hem, ha en fortsatt underbar semester.

2010-03-29 @ 14:34:00
Postat av: Annika

Jisses va skönt ni ser ut att ha det!!!

2010-03-29 @ 17:02:00
Postat av: Sofia

Gud vad snygg du är! Och vad härligt ni ser ut att ha det!

2010-03-29 @ 22:34:57
URL: http://hejhejbebis.blogspot.com
Postat av: Malin, Arwen & Eowyn

Härligt ni har det!

Men vad var det för orm? Inte en svart-vit-randig eller? En sån såg jag när jag var i Thailand och simmade efter för den var så fin. När jag kom hem kollade jag upp vad det var för en filur och det visade sig vara en av de giftigaste havsormarna i världen :-0 Som tur är är de skygga och biter sällan.



Ha det fint!

Kram, Malin med flock

Postat av: Sandra

Malin - Jooo! Den var svart-vit randig, lang och smal. Vi simmade ocksa efter den for att den var sa haftig, men den holl sig bara pa botten.

2010-04-01 @ 14:50:33
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0