April, en riktig födelsedagsmånad.

Någonstans tror jag att jag har läst att en dag i mitten av april är det datumet som allra flest personer i Sverige är födda på, kan det vara typ 15 april? I vår släkt är iallafall april en månad då många fyller år. Det börjar redan den första då Joker är född, dagen efter fyller min katt Flingan år. Båda Rikards föräldrar är födda den här månaden och så Celine som fyller på lördag. Sista april firar vi min syster. Just nu är förberedelserna i full gång inför Celines födelsedagsfirande, det blir vid två tillfällen, ett barnkalas på lördag och ett för släkten på måndag.


Min fina skogkatt Flingan när hon tog sin titel Europachampion 2006.

Kommentarer
Postat av: Britt

Vilken söt!!

2011-04-05 @ 21:22:49
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0