Öroninflammation

Jag har gått och dragit på en seg förkylning i en vecka, symptomen har dock varit lite annorlunda mot vad jag brukar ha, framförallt har jag haft feber som kommit och gått och helt galet mycket snor. Hela huvudet har känts igentäppt och svullet med sprängande bihålor och värk i huvud och nacke. I måndagskväll började smärtan dra sig ut mot öronen och natten blev inte kul. Jag fick sitta och sova för att minska trycket. Drog mig ändå till jobbet igår (korkat, jag vet...) men fick gå hem vid lunchtid då inte ens värktabletter varannan timme höll mig över ytan. Fick en tid till vårdcentralen och öroninflammation konstaterades. Hela kvällen hade jag så hysteriskt ont att jag hade lust att kapa av mig örat, eller till och med hela huvudet, för smärtan begränsade sig inte bara till själva örat utan halva ansiktet och jag kunde knappr gapa eller prata. Idag har smärtan klingat av och ett lätt molande kvarstår, men jag har hela tiden lock för ena örat så jag hör knappt något. Förhoppningsvis försvinner väl det också med tiden.

 
Mina bästa vänner just nu.

Kommentarer
Postat av: Helene

Krya på dig!

2011-04-27 @ 23:48:09
URL: http://Helene.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0