Mitt i veckan status

Dagens...

... middag
: Pannbiff, stekt lök, gräddsås och lingon. Löjligt gott.
... bästa: Femton minuter superbra lydnadsträning med Mika på gården, nu vill jag tävla!
... måste: En vända på crosstrainern. Jag har faktiskt kört en stund varje dag sedan jag köpte den, känner mig sjukt nöjd.
... humör: Jodå. Huvudet upp och fötterna ner.
... jobbigaste: 10 dagar antibiotika till Celine. Farbror doktorn konstaterade vid lunchtid att barnet lider av lunginflammation, därav den envisa och höga febern.
... oljud: Rikard riven en vägg i tvättstugan, need I say more?
... grattis: Till kusinen som fick en son inatt.
... längtan: Sommar, sol och värme. Och det finns planer!
... vill ha: En brownie från 7 eleven. Tack för den lasten Helena ;)
... fundering: "Don't stop dreaming when you wake up"
... färg: Vit. Matchade i vita strumpor och vit tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0